Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Hizmet Politikamız
 

                                             

 

 Emniyet Müdürlüğümüz sürekli gelişme ve sürekli değişmeyi esas alan ve kabul edilebilir hata seviyesinin terk edilerek, tolerans limitleri yerine sıfır hataya götürecek önlemleri gerekli kılan Toplam Kalite Yönetimi ve Toplam Kalite Yönetimine geçişin ilk aşamasını teşkil eden yönetim kalitesinde standardın sağlanması ve halkımıza verilen hizmet kalitesinin sürekli yükseltilmesi amacıyla 01.09.2009 tarihinde TS-EN ISO 9001:2008 kalite yönetim belgesi çalışmalarına devam etmektedir.
 
 
        Hizmet Politikamız: "Güvenlik Hizmetlerinin Yerine Getirilmesinde; Hukukun Üstünlüğü ve Etik İlkeler Gözetilerek Adaletli, Dürüst, Şeffaf ve Tarafsız Olarak Makul Sürede Kaliteli Hizmet Sunmak ve Sürekliliğini Sağlamaktır." şeklinde belirtilmiştir.
 
 
       Türk Standartları Enstitüsünce görevlendirilen Baş tetkikçi ve tetkikçilerden oluşan ekip, 22.03.2010/24.03.2010 tarihleri arasında Müdürlüğümüzü denetleyerek 25.03.2010 tarihinde Adana Emniyet Müdürlüğünün Kalite Yönetim Sistemi Belgesini almaya hak kazandığını bildirmişlerdir.
06.04.2010 tarihi itibari ile Adana Emniyet Müdürlüğü TS-EN ISO 9001:2008 belgesini ve bayrağını törenle teslim alarak göndere çekmiştir.
 
  • Kurumsal E-Posta
  • Emniyet Teşkilati Mensupları Hanımları Yardımlaşma Derneği
  • UPEM
  • TUBİM
  • Suç Önleme Sempozyumu
  • UTSAS Sempozyumu
  • KGYS
  • BİMER
  • İçişleri Bakanlığı
  • Çocuklar Uluslararası Sempozyumu
  • Polis Radyosu